Vam fer un temari de tecnologia d'una manera diferent. Vam crear grups de 3 i vam investigar sobre un tema i desprès el vam exposar a la classe.
El meu grup era:
Júlia Vera
Maria Cámara
Andrea López
Vam investigar sobre la televisió. També haviem de fer una pràctica i la nostre va ser crear un anunci.
El carnaval del C.E.E és una festa, on els alumnes es disfressen. Al nostre col·legit lo que fem es, que els de primària, practiquen un ball inventat pels professors d'educació física. Aquest es celebra pel matí el dia 15 de febrer. Desprès d'aquest acte el que es fa es repartir un premi, per els guanyadors d'un dibuix fet a les hores de plàstica. Llavors a la tarda el que es fa es que els alumnes de primària i parvulari surten al pati per ballar amb música dirigida per professors. Axis es com celebrem el carnaval. Ara inserto una canço de ONE DIRECTIONNN!!!
En primer lloc hem entrat al gmail per crear-nos una adreça de correu electrònic.
Llavors hem entrat a l'adreça http://blogspot.com i ens hem registrat en el bloc per crear-nos un bloc personal. Vaig triar el nom d'usuari 99lopezandrea.blogspot.com, però no em deixava perquè ja estava registrat. Llavors es quan vaig triar el nom de andrealopez99.blogspot.com